De uafhængiges alliance
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

De uafhængiges alliance

En alliancer for uafhængige som ikke passe,hører til i andre alliancer
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Om auktioner

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Om auktioner Empty
IndlægEmne: Om auktioner   Om auktioner I_icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 1:11 pm

Jeg tror, at jeg har fundet fidusen med auktionerne, men ret mig, hvis jeg ta´r fejl:
1.
Byd tidligt ind på en ting, som du gerne vil ha´ --- f.eks 50 sølv
2.
sats derefter vildt mange sølv --- f.eks 20.000, hvis det er det, du gerne vil købe tingen for
3.
det er vigtigt, at du byder et lille beløb før du byder det, som du gerne vil købe til, da det ellers bliver dit vildt store beløb, som du får tingen for --- det største bud vises ikke i skemaet kun det næststørste
4.
der kan være nogle, som finder ud af at du bruger auktionen på denne måde, og evt. vil drille dig, ved at byde op, hvis de ved, at du har budt langt over --- de vil så byde stort op og lige netop forsøge ikke at overgå dig med deres store bud, og så kommer du til at betale dyrt for tingen --- i eksemplet kunne en spiller, som vil drille byde op til 19.000, selvom han slet ikke vil købe til den pris, men så bliver de 19.000 du får tingen til i stedet for noget langt mindre
5.
derfor er det vigtigt, at man i forvejen har bestemt sig til, hvor meget man vil betale, og så ikke byde vildere end det beløb

Ha´ en go´ auktionsdag --- det har jeg nemlig

Bifrost


Sidst rettet af Bifrost Søn Maj 15, 2011 8:52 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 140
Join date : 18/02/11
Age : 60
Geografisk sted : horsens

Om auktioner Empty
IndlægEmne: Sv: Om auktioner   Om auktioner I_icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 1:26 pm

nop sådan virke det ikke desvære
Tilbage til toppen Go down
http://travian.goodbb.net
Gæst
Gæst




Om auktioner Empty
IndlægEmne: Sv: Om auktioner   Om auktioner I_icon_minitimeMan Maj 16, 2011 6:48 am

Jamen, så ret det venligst for mig eller erstat mit indlæg med det rigtige, jeg er her bl.a. for at lære Very Happy og skulle jo nødigt proppe andre med min uvidenhed.

mvh
Nooben Bifrost
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Om auktioner Empty
IndlægEmne: Sv: Om auktioner   Om auktioner I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Om auktioner
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
De uafhængiges alliance :: Konto snak-
Gå til: